how could this be done

Tumblr_lr5wzaeiav1qa0rbso1_500_large
För tillfället känner jag att jag bara vill fly från den här staden. Fly från det jag alltid har kallat för min hemstad. Det känns fel att lämna allt det man någonsin haft, men samtidigt... vad är det för fel att fly från något man inte tycker om? Jag har mött mina problem, stått ansikte mot ansikte med dem, vågat säga ifrån och gjort något åt dem. Jag vågar möta mina problem, det är inte det som är felet. Jag har egentligen inte gjort något fel, utan  levt som jag skulle och därmed varit lycklig. Men jag känner att mitt liv behöver förändring. Vill bort från allt som jag kan utantill och istället möta nya platser, människor och kulturer. Börja om på nytt och vara okänd för resten av dem omkring mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Spendera mer tid på det som gör dig lycklig.